Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 473

Onderwerp: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

  1. #241

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    68
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Volgens mijn dealer KW 47/48.

  2. #242
    pindakaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    159
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Afgelopen week in Ingolstadt geweest, daar de A5 FL mogen aanschouwen. Op de productie-lijnen bij Audi zag ik er nog niet zoveel staan, maar buiten de deur al 2 op de weg gespot. Met name de zwarte met zwarte grille ziet er erg mooi uit!

    DSC01239.jpgDSC01240.jpgDSC01244.jpg
    Audi A4 1.8T Lavagrijs, Proline-S
    VAG-com Leiden e.o. (Z-H)

  3. #243

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Hi Allen,

    Gister bericht dat mijn bestelling is geplaatst, nog even langs dealer voor puntjes op de I.

    Mijn config

    A5 SB 1.8 Proline
    Audi music interface
    Telefoon voorbereiding (dus niet basis)
    3zits achterbank
    Leer wordt achteraf gedaan

    Ik twijfel nog over de kleur.

    Phantom zwart of Moonlight Blue
    Interieur zwart(leer) of Mustang brouwn leer

    Gr

    Magic

  4. #244
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Gefeliciteerd met de aankoop en vooral de keuze voor de A5!

    Uit eigen ervaring kan ik melden dat Moonlight Blue heel mooi is en wat exclusiever dan gewoon zwart. De kleur neigt soms erg naar zwart maar is soms heel mooi zwart/blauw.

    Kijk maar eens in mijn showroom

    Verder kan ik de zwarte hemel en de inklapbare spiegels aanraden. De zwarte hemel icm. bruin leer en een donker exterieur staat echt top.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #245

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magiq Bekijk Berichten
    Hi Allen,

    Gister bericht dat mijn bestelling is geplaatst, nog even langs dealer voor puntjes op de I.

    Mijn config

    A5 SB 1.8 Proline
    Audi music interface
    Telefoon voorbereiding (dus niet basis)
    3zits achterbank
    Leer wordt achteraf gedaan

    Ik twijfel nog over de kleur.

    Phantom zwart of Moonlight Blue
    Interieur zwart(leer) of Mustang brouwn leer

    Gr

    Magic
    Gefeliciteerd! Laat je het leer inbouwen door de dealer zelf of door een extern bedrijf? Wat zijn de voordelen precies van het achteraf inbouwen?
    Is het enkel de lagere aanschafprijs of telt dit dan ook niet door in de bijtelling?


  6. #246

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bkraan Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd! Laat je het leer inbouwen door de dealer zelf of door een extern bedrijf? Wat zijn de voordelen precies van het achteraf inbouwen?
    Is het enkel de lagere aanschafprijs of telt dit dan ook niet door in de bijtelling?
    Dank je!

    Leer achteraf door de dealer. De werkzaamheden worden door een erkend bedrijf gedaan inclusief garantie. Je kunt zelf kleur van stiksel kiezen... en mocht deze achteraf n keer losraken dan is dat ook zo geregeld.

    Het valt buiten je bijtelling. Ik heb zelf nog extra korting gekregen van de dealer.

  7. #247
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Pon doet het leer tegenwoordig gewoon zelf in Leusden.
    De wagen hoeft nu niet meer naar een extern bedrijf en dat komt de levertijd weer ten goede
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #248
    sjaakie70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Mannen,

    De brochure van het facelift model staat online op audi.nl

    Groeten,
    Jack

  10. #249
    MrEdge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    140
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas Bekijk Berichten
    Afgelopen week in Ingolstadt geweest, daar de A5 FL mogen aanschouwen. Op de productie-lijnen bij Audi zag ik er nog niet zoveel staan, maar buiten de deur al 2 op de weg gespot. Met name de zwarte met zwarte grille ziet er erg mooi uit!

    DSC01239.jpgDSC01240.jpgDSC01244.jpg
    Had ik net besloten dat het gletscher wit ging worden, die ik jouw foto van een zwarte... poeh, lastig lastig.

  11. #250
    sjaakie70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ik heb nog een paar maanden de tijd om te kiezen, maar neig ook naar wit.... Waarom verkies jij Gletsjer boven Ibis??

  12. #251

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ik zou Gletsjer kiezen omdat het witter is. Ibis heeft wat meer geel in zich. Van het metallic in Gletsjer wit moet je niet te veel voorstellen. Hiervoor moet hij schoon zijn en de zon volop schijnen. Anders is het amper te zien.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #252
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Nee joh, zwart is de kleur!
    Een witte A5, in welke variant dan ook, is een dames accessoire

    Maar als ik hem zie vind ik het weer wel mooi. Maar toch...
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  14. #253
    sjaakie70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ha ha blijft leuk discussie over de kleur....

    Zwart is voor mij geen optie (meer). Een keer gehad, lekker gepoetst en binnen een halve dag weer 'smerig', doe ik dus nooit meer...

    Wit heb ik nog nooit gehad, maar blijf hier wel over twijfelen. Ik heb nu een donkergrijze Passat CC, bevalt op zich goed, maar ik wil niet weer een donkergrijze.... Dus.... dan blijft wit en zilvergrijs over... Zilvergrijs blijf ik mooi maar saai vinden dus gaat mijn voorkeur voorlopig uit naar naar Ibis Wit (-1.000 goedkoper dan Gletsjer want geen Metallic en wat ik ervan gezien heb weinig verschil met Gletsjer). In mijn ogen is Ibis witter dan Gletsjer dat een beetje een grijze schijn heeft... maar naast elkaar heb ik ze nog niet gezien)...

  15. #254

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Thumbs up Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Witte een dames accessoire? Ik wilde een witte, maar mijn vrouw niet. ...is toch echt een dame. Dus is het daytona grijs geworden. Erg mooie kleur grijs en in de zon spectaculair... Succes met kleur kiezen

  16. #255

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ik ga volgende week eens naar de kleuren kijken... Moonlight blue f phantom zwart...
    Wit is mooi, maar ik zou t niet zo snel kiezen daar het weer hier niet altijd mooi is en wit is voor mooi weer

    Ik heb trouwens mijn config aangepast.. i.p.v. telefoon voorbereiding heb ik elec. bedi. buitenspiegels

  17. #256
    MrEdge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    140
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaakie70 Bekijk Berichten
    Ik heb nog een paar maanden de tijd om te kiezen, maar neig ook naar wit.... Waarom verkies jij Gletsjer boven Ibis??
    Ibis is zo plat. Er staat in Den Bosch een Gletsjer witte A4 in de showroom en dat ziet er toch net wat chiquer uit allemaal. Al moet ik eerlijk toegeven dat het moeilijk is om zo op het eerste gezicht de verschillen te zien.
    Verder vind ik in het wit de lijnen beter tot hun recht komen. Ziet er allemaal net even wat sportiever uit. Ook de zwarte elementen steken mooier af tegen het wit.

  18. #257
    Zonnestraaltje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Verder vind ik in het wit de lijnen beter tot hun recht komen. Ziet er allemaal net even wat sportiever uit. Ook de zwarte elementen steken mooier af tegen het wit.
    Hmm, ook wit laat bepaalde lijnen (zoals vouwen in de carrosserie) nu juist níet goed zien. Verder steekt het chroom, bijvoorbeeld het chroom rond de ruiten, niet goed af tegen wit.
    Het best kun je dan toch een niet te donkere metallic lak kiezen. Alle lijnen (ook vouwen e.d.) komen dan goed uit, terwijl ook het chroom nog afsteekt.

  19. #258
    sjaakie70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Wordt een leuke discussie zo
    Nadeel van wit vind ik inderdaad ook dat de chrome accenten minder goed uitkomen, maar verder vind ik wit (Ibis of Gletsjer) nog altijd wel apart..

    Pikant detail overigens nog over de A5 kleuren.. In Frankfurt stond een A5 SB in Dakota grijs, een mooie kleur... die vervolgens in geen enkele folder/configurator terug te vinden is voor de A5!!


  20. #259
    Zonnestraaltje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    maar verder vind ik wit (Ibis of Gletsjer) nog altijd wel apart..
    Hmmm, 'apart'....? Als je ziet hoeveel Japanse, Franse en Italiaanse koekblikjes en evenzovele bestelbussen er in 't wit rondrijden.
    Maar als je het apart vindt, bepaalde lijnen (vouwen etc.) worden door wit wel min of meer 'geabsorbeerd'. Je koopt een witte dan misschien meer voor de ' totaalindruk ' ?
    Laatst gewijzigd door Zonnestraaltje; 18-10-11 om 07:17.

  21. #260
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonnestraaltje Bekijk Berichten
    Hmmm, 'apart'....? Als je ziet hoeveel Japanse, Franse en Italiaanse koekblikjes en evenzovele bestelbussen er in 't wit rondrijden.
    Maar als je het apart vindt, bepaalde lijnen (vouwen etc.) worden door wit wel min of meer 'geabsorbeerd'. Je koopt een witte dan misschien meer voor de ' totaalindruk ' ?


    Als ik een witte A5 zie denk ik 'mm, beste mooi'. Maar op een of andere manier kijk ik altijd of ik pluche dobbelstenen aan de spiegel zie hangen
    Dakota, Daytona of Monsoon vind ik wel weer chique/sportief staan. Bij deze kleuren zijn zowel de grille en sierlijsten alsnog mooi contrasterend.
    Maar ja, grijs is natuurlijk weer saai en minder apart dan wit. Ingewikkeld allemaal.....
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •