Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 473

Onderwerp: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

  1. #1

    Standaard Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Beste forumleden,

    Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011? Ik bedoel dan wijzigingen zoals facelifts, extra optiepakketten (bv misschien een Proline S), motorisering en dergelijke?

  2. #2
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.308
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    het modeljaar wijzigt bij Audi, als ik me goed herinner, per week 21.
    auto's die in/ná deze week worden geproduceerd, zijn modeljaar 2012.
    wat de wijzigingen voor MJ 2012 zijn, id vooralsnog onbekend.

  3. #3

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Weet jij wat er in MJ 2011 was gewijzigd t.o.v. MJ 2010?

  4. #4
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.308
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    niet zo veel.
    ik heb wel de brochure van mei 2009 voor A5 Sportback, als PDF.

  5. #5

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door auditfsi Bekijk Berichten
    Weet jij wat er in MJ 2011 was gewijzigd t.o.v. MJ 2010?
    BIS kleurenscherm voortaan standaard, verder niets.
    A5 Coupé 2.0 TFSI Multitronic Proline Yellowstone - verkocht


  6. #6

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ik hoop eigenlijk dat ze met Proline S uitvoering komen. Zou wel mooi zijn.

  7. #7
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.213
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    naar zeggen van mijn dealer:
    in november krijgt de A5 (coupé) een facelift, in maart 2012 de A4. ik weet niet wanneer de modelvarianten cabrio en sportback worden gelift.
    grootste wijziging zal interieur zijn, met dashboard à la A6 / A7 / A8 met klapperflapper navigatiescherm.


    met interieurwijziging denk ik dat alle modelvarianten wel ineens zullen worden gelanceerd. if so, dan zou sportback ook eind 2011 worden gelift.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ondanks dat ik al in een ander topic mijn mening heb gelucht, kan het hier ook geen kwaad

    Ik ben heel erg blij met mijn nonklapperflapper navigatie scherm. Echt vre-se-lijk. Persoonlijk vind ik het veel mooier zoals het nu is: mooi geintegreerd in het dashboard.
    In der Heimat des Audis

  10. #9
    LangeNeef's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Posts
    788
    Kudos
    58
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Ondanks dat ik al in een ander topic mijn mening heb gelucht, kan het hier ook geen kwaad

    Ik ben heel erg blij met mijn nonklapperflapper navigatie scherm. Echt vre-se-lijk. Persoonlijk vind ik het veel mooier zoals het nu is: mooi geintegreerd in het dashboard.
    Daar snap ik nou ook helemaal niets van! Echt terug in de tijd. Een flinke stap terug. Jammer hoor!
    Audi A5 Coupe S Edition 2.0 TFSI ABT

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    5
    Kudos
    0

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    ik deel Meaudix's mening
    zo'n uitklapscherm doet me wat teveel denken aan die eerste generatie pioneer gps'en voor de auto
    DAT is pas terug in de tijd

  12. #11
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.308
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    en als je zo'n klapscherm in het echt hebt gezien, dan weet je het echt helemaal zeker.
    het is gewoon veel te groot, het steekt een flink stuk boven het dashboard uit.
    je kunt het wel in klappen, als je het niet echt nodig hebt, maar toch.

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Laatst even in een A7 mogen rondspieken. Kreeg op het wachten van mijn winterbandenwissel een kleine rondleiding in deze mooie wagen.
    Het dashboard is fenomenaal, echt heel erg fraai... Maar dat SCHERM! Behalve dat het te groot is, blijft het gewoon een dikke -1.

    Ik verwacht dat het in FL A5 niet heel veel fraaier zal zijn... Kunnen we geen handtekeningenactie naar Audi sturen?




    Ach, who cares, gelukkig hebben wij wél onze mooie dashboards
    In der Heimat des Audis

  14. #13
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Mwha kan toch geen A5 betalen .

  15. #14
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.308
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Laatst even in een A7 mogen rondspieken. Kreeg op het wachten van mijn winterbandenwissel een kleine rondleiding in deze mooie wagen.
    Het dashboard is fenomenaal, echt heel erg fraai... Maar dat SCHERM! Behalve dat het te groot is, blijft het gewoon een dikke -1.

    Ik verwacht dat het in FL A5 niet heel veel fraaier zal zijn... Kunnen we geen handtekeningenactie naar Audi sturen?




    Ach, who cares, gelukkig hebben wij wél onze mooie dashboards
    ik heb een proefritje gemaakt in een A7.
    moest er wel voor naar Nijkerk
    echt een geweldige auto, maar veel te comfortabel.
    schitterende motor, maar geen beleving.

    dus hoe ik me voorlopig bij m'n A5
    inclusief het mooie dashboard

  16. #15
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.308
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle.. Bekijk Berichten
    Mwha kan toch geen A5 betalen .
    over een paar jaar toch wel ??

    btw: hoe is het met de elektronica ??

  17. #16
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Als het goed is heb ik dan wel de Staatloterij gewonnen . Met de elektronic heb ik niks meer mee gedaan, ben er effe klaar mee, zal het binnekort nog een kans geven. Want het moet gewoon kunnen werken.

  18. #17

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Heeft iemand wellicht inmiddels al wat meer informatie verkregen/opgepikt over de de wijzigingen voor het model 2012 voor de A5 SB?

    Als het modeljaar per week 21 zal wijzigen, ongeveer hoelang van te voren worden dan de wijzigingen bekend gemaakt? Weet iemand nog hoe dit vorig jaar is gegaan bij de overgang naar modeljaar 2011?

  19. #18
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.213
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Audi wisselt in de productie altijd ergens tussen week 22 en week 26 naar nieuwe modeljaar. De dealer krijgt een intern nieuwsbericht met alle modelwijzigingen kort daarvoor. Ik verwacht voor dit modeljaar weinig wijzigingen, omdat de facelift eind dit jaar komt. Maar weten doe ik niets
    www.motor-talk.de is vaak wel erg goede en actuele bron van informatie over zulke vragen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #19

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ik ben benieuwd of ze de A5 coupe alleen gaan faceliften, of ook gelijk de sportback aangezien deze er pas sinds 2009 is.....

  21. #20
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.213
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Die vraag is in een ander topic al eens langsgekomen. Mijn verwachting: jawel, in één keer facelift van alle A5-modelvarianten. Zo is het nog altijd gegaan, bijvoorbeeld met A3 (sportback ook pas lang na 3-deurs), TT (roadster en S-modellen ook pas lang na coupé), A6 (avant jaar na sedan gekomen), etc. etc. etc.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •