Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 56

Onderwerp: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

  1. #21
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    We dwalen af... maar klinkt goed!
    Mijn cs staat overigens net zo hoog/laag als die van ChrisQ. Ik heb overigens nog geen besluit genomen, maar een set Bilsteins spreken me bijzonder aan! En eigenlijk ook een H&R sportverenset; 40mm tiefer.
    > Wordt dat wat jongens? 40mm tiefer, 7J Ronals R8, treser achterlichten, CAC uitlaat, Schrick nokkenas... of gaat het té ver?
    Hoorde ik dezelfde persoon niet kortgeleden in een ander topic over "origineel" en "klassiek" enzo ???
    Lager, zwarte achterlichten, dikke pijp en dikke velgen klinkt niet als klassiek en origineel.
    Blijf er zowiezo denk bij dat je rode achterlichten zou moeten fixxen. Denk ik.Past beter bij de kleur denk ik.

    Als ik er morgen aan denk zal ik eens meten, maar ik heb geen idee wat er aan dempers / veren onderstaat, behalve dan dat ze wel enigzins "op" zijn.

    Ik lees hier ook nog geen measurements van anderen
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  2. #22
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    de CAC uitlaat is goed te doen en klinkt nog netjes.
    een verlaging is ook niet slecht qua looks, maar waar rij jij meestal (ivm hobbels, kuilen, drempels)?
    een schrik nokkenas alleen heeft nog weinig zin als je echt een vermogens groei verwacht en rijd vaak minder comfortabel in de bebouwde kom.
    maar dat zijn persoonlijke zaken welke jij zelf moet verantwoorden en mee leven.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  3. #23

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Ik rij weinig binnenbebouwdekom; echter stuurplezier op op B-wegen en klaverbladen spreekt me wèl aan.

    Ik zit dus in dubio over 100% origineel, of een heel klein beetje gekieteld. Ronals in één J maat breder is echt iets wat alleen de kenner ziet. Dus dat reken ik niet tot "verkeerd". Het verlagen, of zwarte/rode achterlichten of de uitlaat kan wél zomaar de uitstraling veranderen.
    Dat er iets aan het onderstel moet gebeuren staat vast. Ik wil eigenlijk ook alle rubbers in de ophanging vernieuwen. Dat zal wel weer een dure wens zijn vrees ik...

    7J's met 225/55-15 erom, past dat?
    turn in turn out turn on

  4. #24
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Ik rij weinig binnenbebouwdekom; echter stuurplezier op op B-wegen en klaverbladen spreekt me wèl aan.

    Ik zit dus in dubio over 100% origineel, of een heel klein beetje gekieteld. Ronals in één J maat breder is echt iets wat alleen de kenner ziet. Dus dat reken ik niet tot "verkeerd". Het verlagen, of zwarte/rode achterlichten of de uitlaat kan wél zomaar de uitstraling veranderen.
    Dat er iets aan het onderstel moet gebeuren staat vast. Ik wil eigenlijk ook alle rubbers in de ophanging vernieuwen. Dat zal wel weer een dure wens zijn vrees ik...

    7J's met 225/55-15 erom, past dat?
    voor de 205/65 banden is normaal en breder als 215 mag je al een lagere wang zoeken. als je het wil moet je het eerst proberen, soms past het net, som net neit.....
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  5. #25

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Dat weet ik,de rolomtrek van 205/60-15 is hetzelfde als 225/55-15. Valt het dus binnen het achterscherm? Wat ik meet wèl...
    turn in turn out turn on


  6. #26
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Dat weet ik,de rolomtrek van 205/60-15 is hetzelfde als 225/55-15. Valt het dus binnen het achterscherm? Wat ik meet wèl...
    Ik ben erg voorzichtig geworden met uitspraken hierover.
    het is niet alleen de wielomtrek maar de plaatsing van de achter as tov het chassis.
    de quattro hebben een iets andere passing binnen de Linker achter wielkuip.
    of het kan net of net niet. alleen passen geeft je zekerheid.
    de Normale wielkast 44 krijgen met de TUV niet veel voor elkaar (met reden) terwijl de verbrede (20V sport en V8) wel meer kunnen.
    het belangrijkste is hier in wel de ET waarde (de ET 35 serie gaat echt niet passen, ook niet met 205)
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.886
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Dat was me inderdaad ook al eens opgevallen, dat bij een 44 quattro links en rechts niet evenveel ruimte is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Hahaaa, ik mag me ook weer aanmelden.
    Gister ff wezen kijken, maar ik ben bang dat ik bij mij niet echt ken gaan meten.
    Ik kan hooguit meten tot de plooi in het blik halverwege.

    Als je me kan melden hoever onder de plooi het scherm eindigd, kan ik wel ff de hoogte meten.

    Door de uitbouwen die aan de buitenzijde op de schermen zitten kan ik aan de binnenzijde niet echt de rand van het scherm vinden.

    @Tom: sinds gister 13.00 uur (ongeveer) krijg ik ook geen berichten meer van nieuwe posts in mijn geabboneerde topics. Das wel een beetje minder.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  10. #29

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Hm, jammer... iig bedankt voor de gedane moeite!

    Tsja... die banden worden een speciale bestelling, alleen Uniroyal heeft die maat in type RE440. Een wat ouder ontwerp, maar nog steeds okee.
    turn in turn out turn on

  11. #30
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Hee Montestoni.

    Voor welke bandenmaat wil je gaan ??
    Die velgen zijn toch 7Jx15 en hebben toch et35.
    Ik heb een kennis bij een bandenboer, ik kan hem eens vragen wat er in die maat is en wat het kost.
    Misschien heeft ie wat staan zodat je zou kunnen passen ofzo.

    Ik heb ff wat instructieboekjes nagekeken.
    Standaard stond de 100 op 185-70-SR 14 op 5,5Jx14 of 6Jx14 velgen
    of 185-65-HR 15 op 6Jx15 velgen

    De 200 stond op 205-60-VR 15 op 8Jx15 velgen
    Of op stalen wintervelgen 185-65HR 15 op 6Jx15 velgen

    Dus 205-60-15 zal wel kennen denk ik.
    Als je wil kan ik eens informeren.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  12. #31

    Standaard Re: Hoe hoe staat jouw C3 cs / csq ?

    Hij staat nu op 205/60-15 op de standaard 6J Ronals. Vroegoah geleerd dat je -doorgaans- maximaal 2 maten breder mag monteren dan standaard. En met behoud van dezelde rolomtrek is dat 225/55-15. De 7J Ronals R8 hebben de perfecte ET waarde waarbij er niets wijzigd aan de spoorbreedte.
    Het gaat gewoon passen vermoed ik, want ten opzichte van de huidige situatie blijft het hart van de velg op dezelfde plaats, alleen het loopvlak van de band komt één centimetertje meer naar buiten. (en ook één centimetertje meer naar binnen; echter hier voorzie ik geen problemen.) Desnoods pas ik eerst mijn winterset van de A6 eronder, die is ook 7J met dezelfde ET waarde, en daar zitten 205 serie Yokohama's omheen...
    (één van de weinige winterbanden met H-codering.)

    > 'k heb trouwens m'n 8J Ronals R8 opgehaald: AFFENTITTENÜBERGEIL UND ÜBERCOOL ZO VET MOOI KICKEN ZIJN DIE GEWORDEN!!!!

    Ze zijn proffessioneel gestraald en gepoedercoat bij de "velgendokter". Wow! Nu nog een sport quattro voor erboven erbij kopen! ;o)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 20-03-10 om 20:41.
    turn in turn out turn on

  13. #32

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    Zeau... vandaag m'n setje 225/55-15 Uniroyal Rally 440's opgehaald! De standaard 6J velgen worden binnenkort gestraald en gecoat zoals mijn urquattro velgen! Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet!
    Er komen ook Bilstein B6'en onder, nieuwe draagarmen vòòr, nieuwe topmounts vòòr en achter nieuwe camberarmen. Ik heb vooralsnog maar geen H&R veren gekocht; ik ga er een 200 20V / V8 stabilisator aan de voorzijde onder zetten. Dat zorgt voor minder bodyroll en onderstuur. De wielgeometrie blijft dus origineel. :o)

    Ik ga trouwens Paul F. mailen of hij ook een Auspuff kan leveren met één enkele pijp i.p.v. twee. Dat ene pijpje wil ik dan enkelwandig geborsteld rvs hebben; recht - dus zonder knikje naar beneden - en iets schuin naar binnen "afgesneden".
    turn in turn out turn on

  14. #33
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Zeau... vandaag m'n setje 225/55-15 Uniroyal Rally 440's opgehaald! De standaard 6J velgen worden binnenkort gestraald en gecoat zoals mijn urquattro velgen! Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet!
    Er komen ook Bilstein B6'en onder, nieuwe draagarmen vòòr, nieuwe topmounts vòòr en achter nieuwe camberarmen. Ik heb vooralsnog maar geen H&R veren gekocht; ik ga er een 200 20V / V8 stabilisator aan de voorzijde onder zetten. Dat zorgt voor minder bodyroll en onderstuur. De wielgeometrie blijft dus origineel. :o)

    Ik ga trouwens Paul F. mailen of hij ook een Auspuff kan leveren met één enkele pijp i.p.v. twee. Dat ene pijpje wil ik dan enkelwandig geborsteld rvs hebben; recht - dus zonder knikje naar beneden - en iets schuin naar binnen "afgesneden".
    dat ene pijpje, is heel vaak gevraagd, maar niet leverbaar
    maar daar hoop ik ook nog steeds op, als deze leverbaar zou zijn waren er meer van verkocht.
    maar aangezien ze eigenlijk voor de C4 ontwikkeld is welke dus wel een dubbele pijp heeft......
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  15. #34

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    Dan laat ik 'm hier verbouwen naar single-auspuff. Het wordt trouwens een V8 stabi; die is dikker dan de 200 20V.
    turn in turn out turn on

  16. #35
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    Zit er in die stabi's dan ook nog verschil tussen die van de 3.6 en 4.2 V8's ???
    Weet niet of alleen de motor of ook onderstel anders was.

    En hoe kom je dr "ff" aan ??
    En ga je het echt merken ??
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  17. #36

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    Jazeker! Zit verschil in. Er zit ook verschil in de stabi's van een 200 20V en een V8. De 4.2 moet je trouwens hebben. Resultaat: minder bodyroll en onderstuur. Indien je audi voorzien is van sport veren is het verschil nauwelijks waarneembaar. De progressievere veerkarakteristiek neemt dan die taak over. (tegelijkertijd nemen die ook veercomfort weg... en daar waar vroeger het onderstel de "klappen" en torsie bewegingen van de auto opvangt gaat na verlaging de koets dit doen. Die wordt dus uiteindelijk slap en gaar.)
    turn in turn out turn on

  18. #37

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    ik heb op dit moment er 7 x 16 et 45 onderzitten en dit past precies..
    ook ben ik vanplan om er 7 x 17 onder te doen met de zelfde et en 205/40 of 205/45

    het liefste had ik 7 x 18 maar deze worden niet of nauwelijks gemaakt

    maar de 7x .. met et 45 past net.. let wel op de uitlijning je moet de camber iets verder naar binnen zetten.. ( positief bocht gedrag )

    en je kan niet verder gaan als 7x16 met 205/55-16 dus pas je rol omtrek hierop aan als je je inch maat aanpast



    mvg, Ruben




    Btw. montestoni kwa je nog een keer langs luisteren en kijken naar me uitlaat en auto.. zitten nu ook nog zenderskirts omheen

    foto's volgen in nieuw topic ( als gewassen en gecleaned )
    Women might be capable of faking orgasms..But men can fake entire relationships

  19. #38
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    @rubenverhaaf: Heb je die set gekocht die pas op marktplaats stond ???
    Heb de skirts er ook onder. Ziet er best dik uit zonder ordinair te zijn.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  20. #39

    Standaard

    correct, 50 euro heb ik ze opgehaald.. nee dit maakt het idd niet te asso en maakt hem net iets lager.. heb een min geleden ff foto's gemaakt voor het snelle en de full picture's komen binnen kort.. moet nog een colourlock kleur setje bestellen maar die kerel durfde het ni aan om via de tel te zeggen of het de goede kleur is ..

    dit voor mij leer

    van de zomer komt er een goede foto shoot van de auto

    maar back on topic

    bij deze de skirts.. zit te twijfelen tussen kleur of zo.. dit maakt het geheel wel lager..


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubenverhaaf Bekijk Berichten
    correct, 50 euro heb ik ze opgehaald.. nee dit maakt het idd niet te asso en maakt hem net iets lager.. heb een min geleden ff foto's gemaakt voor het snelle en de full picture's komen binnen kort.. moet nog een colourlock kleur setje bestellen maar die kerel durfde het ni aan om via de tel te zeggen of het de goede kleur is ..

    dit voor mij leer

    van de zomer komt er een goede foto shoot van de auto

    maar back on topic
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door tom; 08-05-10 om 09:17.
    Women might be capable of faking orgasms..But men can fake entire relationships

  21. #40
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe hoog staat jouw C3 cs / csq ?

    Heb je een tussenmodel ofzo ??? vfl deuren, nfl kofferklep.?? Of heb je een nieuw model kofferklep erop?
    Skirts zag idd te koop staan. Scherp prijsje, ik betaalde het alleen voor de 2e hands sideskirt. Deze waren nieuw geloof ik, en met noor en achter spoiler?
    Sorry, erg offtopic.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •