Weet toevallig iemand of het 2.9 biturbo blok uit de rs4b9 hier ook last van heeft? Bj2019.
Inmiddels is de terugroepactie van de auto afgehaald door een gebrek aan onderdelen.
Dat werd me van de week verteld. Ik had voor dinsdag een afspraak staan.
De terugroepactie wordt weer bij de Audi RS6 neer gezet als de onderdelen binnen zijn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Inmiddels is hij weer terug erop gezet. Hij was er af gehaald omdat ze geen onderdelen beschikbaar hadden.
Ik heb afgelopen donderdag een nieuwe afspraak hiervoor gemaakt. En kreeg toevallig ook dit weekend de brief van Audi Nederland binnen over de terugroepactie.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb ook een brief ontvangen voor deze terugroepactie. Ik heb de dealer gevraagd of er nog zaken zijn die ze adviseren ook te vervangen als ze in de V veel hebben gedemonteerd. Ze kwamen zelf met de olieafschijder, olieleidingen naar de turbo’s en koelwaterslangen. Hebben jullie nog tips en laten jullie nog extra zaken gelijk vervangen als ze de zeefjes vervangen?
Mijn oliezeef en carterventilatiemodificaties zijn door de vorige eigenaar zelf uitgevoerd: diverse foto's heb ik hiervan als bewijs. Dit is in 2019 uitgevoerd. Nu kan ik dus opnieuw dit laten uitvoeren onder garantie ivm de terugroepactie. Zit te twijfelen wat te doen, want is natuurlijk reeds gedaan.
Wat zouden jullie doen: alsnog uitvoeren ivm reeds 3jaar geleden of het zo laten omdat het al is gebeurd?
Graag jullie advies!
Ik zou 't nogmaals laten doen, al was 't maar omdat je dan de dealer stempel krijgt en bij een onverhoopte garantie/coulance aanspraak niet in discussie hoeft over het wel of niet correct uitgevoerd zijn van de modificatie.