Pagina 53 van 300 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.041 tot 1.060 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #1041

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Met dat MQB platform zou je zeggen dat dit ook allemaal gelijk is toch? Kan me niet voorstellen dat de batterijen in de A3 anders liggen.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  2. #1042
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Met dat MQB platform zou je zeggen dat dit ook allemaal gelijk is toch? Kan me niet voorstellen dat de batterijen in de A3 anders liggen.
    Zowel de GTE als de e-tron zijn gebouwd op het identieke MQB platform. De aandrijflijn en de plaatsing van accu's en benzinetank is identiek. Het zou me niet verbazen als de motagesteunen, schroefgaten etc. voor de motage van een trekhaak bij de e-tron gewoon, identiek aan de GTE, aanwezig zijn. Ook het plaatwerk van de e-tron wijkt niet echt af van de gewone SB s-line. Er zal dus geen enkele beletsel zijn anders dan dat de software en motormanagement van de e-tron er (nog) niet op aangepast zijn en er wellicht door Audi simpelweg geen modelspecifieke trekhaak is ontwikkeld. Voor de GTE is dat waarschijnlijk wel gedaan.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  3. #1043
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik zie trouwens dat de GTE wel met een 10 cm verlaagd onderstel besteld kan worden. Het lijkt er op dat bij VAG de Golf GTE de sportieve hatchback wordt en de e-tron een gezellige knusse familiewagen
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  4. #1044
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Staat de e-tron niet al standaard op een verlaagd onderstel?

  5. #1045
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Staat de e-tron niet al standaard op een verlaagd onderstel?
    Nop, de verlaging (zowel 10 cm als het s-line onderstel) zijn uit de prijslijsten geschrapt.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs


  6. #1046
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Op het gevaar af dat de brochure ook niet meer correct is toch het lijstje:

    S line € 2.380,-

    - S line sportonderstel 25 mm verlaagd
    - gegoten lichtmetalen velgen 7,5J x 18 "15-spaaks-turbine"-design met 225/40 R18 banden
    - S line embleem op beide voorschermen
    - interieur, dashboard en hemel in zwart; stiksel in contrastkleur voor stoelbekleding, sportstuurwiel en schakelpookknop
    - inleg in dashboard en portieren in geborsteld aluminium
    - S line multifunctioneel sportstuurwiel in driespaaks design afgevlakt inclusief S line embleem
    - schakelpookknop in geperforeerd leder
    - opberg- en bagageruimtepakket
    - zijwangen in zwart leder, middenbaan en portierbekleding en stof „Biathlon“ zwart, inclusief S line embleem in de rugleuning van de voorstoelen

  7. #1047
    LUV2XLR8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    141
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Geen S-line onderstel en geen S-line emblemen op de voorschermen - zover ik weet
    Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

  8. Ad
  9. #1048
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LUV2XLR8 Bekijk Berichten
    Geen S-line onderstel en geen S-line emblemen op de voorschermen - zover ik weet
    Klopt. Hier uitgebreid aan de orde geweest en ook bevestigd door de dealers en PON Leusden.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  10. #1049
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    De e-tron zal sowieso een aangepast onderstel hebben. De auto is meer dan 200 kilo zwaarder dan een reguliere A3 Sportback dus de veren en dempers zullen wel aangepast zijn.

  11. #1050

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Deze week via de leasemaatschappij de E-tron besteld, echter nog wachten tot half juni (einde huidige leasecontract)
    Na een uitstapje naar Peugeot 5008 (ivm kids) gelukkig weer terug naar Audi / Dan maar een dakkoffer voor de weekendjes weg.

  12. #1051

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    5
    Kudos
    0

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    kan iemand mij nog vertellen wat ik voor het sline pakket krijg, ik twijfel nog en wil graag die 45 cm verlaging maar als dat niet kan vraag ik me af wat er over blijft.

  13. #1052
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gjp Bekijk Berichten
    kan iemand mij nog vertellen wat ik voor het sline pakket krijg, ik twijfel nog en wil graag die 45 cm verlaging maar als dat niet kan vraag ik me af wat er over blijft.
    45cm verlaging lijkt me sowieso een beetje te veel van het goede. Hoe dan ook: s line pakket geeft sportstoelen met alcantara, donkere hemelbekleding, sportstuur, versnellingspook met geperforeerd leder, aluminium inleg en het opbergpakket. En s-line emblemen in het stuur en in de stoelen (en de instaplijsten??).
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  14. #1053

    Standaard A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Standaard is stof/leer, niet alcantara. Alu inleg was is mijn tijd ook een losse optie. Weet niet of dat bij etron weer anders is.
    Laatst gewijzigd door peternorth; 02-10-14 om 06:37.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  15. #1054
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Alu optiek is ook bij de e-tron een optie. De instaplijsten zitten er wel. Speciaal met e-tron opschrift.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  16. #1055
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Standaard is stof/leer, niet alcantara. Alu inleg was is mijn tijd ook een losse optie. Weet niet of dat bij etron weer anders is.
    Je hebt gelijk. Standaard is stof. Alcantara is nog eens 670 euro erbij. Alu inleg is echter wel onderdeel van het s-line pakket.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Alu optiek is ook bij de e-tron een optie. De instaplijsten zitten er wel. Speciaal met e-tron opschrift.
    Alu optiek is zeker ee optie, zit ook niet in het s line pakket. Maar ik had het over de inleglijsten, en die zijn van geborsteld alu in het s-line pakket.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  17. #1056

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Maar ik had het over de inleglijsten, en die zijn van geborsteld alu in het s-line pakket.
    Ik bedoel deze:
    Aluminiumoptiek in het interieur 99,-

    Die moet je nog altijd los bestellen. Dat geeft op diverse plekken nog meer alu accenten.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  18. #1057
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Ik bedoel deze:
    Aluminiumoptiek in het interieur 99,-

    Die moet je nog altijd los bestellen. Dat geeft op diverse plekken nog meer alu accenten.
    Vandaar dat ik zei: zit niet in het s-line pakket . Volgens mij praten we langs elkaar heen maar bedoelen we precies hetzelfde. De inleglijsten zitten in het dashboard en in de deuren. In het s-line pakket zijn deze van geborsteld aluminium. Het aluminiumoptiek pakket staat hier los van. Dit is een anderer optie. Dat pakket geeft aluminium op de raamschakelaars, rond de ventilatieroosters en op de greep van het dashboardkastje. Sidenote: aan te raden optie, geeft het interieur net dat beetje extra.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  19. #1058

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gjp Bekijk Berichten
    kan iemand mij nog vertellen wat ik voor het sline pakket krijg, ik twijfel nog en wil graag die 45 cm verlaging maar als dat niet kan vraag ik me af wat er over blijft.
    Voor de bijtelling hoef je het niet te laten, dus als het past zou ik het wel aanvinken maar ik moest een beetje puzzelen qua leasebedrag en ik vind het niet echt een goede aanbieding. Normaal heb je al voordeel bij S-line dat je mooie velgen krijgt en een sportiever onderstel. Aangezien de E-tron al is uitgerust met mooie (smaak gebonden natuurlijk, maar ik vind ze mooi) 18 inch velgen en de verlaging sowieso vervalt blijven eigenlijk alleen de stoelen met leder/stof over en de zwarte hemel.

    Ik heb ervoor gekozen om leder/alcantara te bestellen (zelfde stoel, alleen geen logo) en een zwarte hemel. Opbergpakket zit verplicht bij de stoelen, maar dan ben je voor 1840 euro klaar én heb je alcantara. Op de pook, dashboard en dorpellijsten staan standaard e-tron badges dus dat is prima. Ervan uitgaande dat je alcantara wilt, betaal je dus een 1200 euro voor andere badges, een afgeplat stuurwiel, andere decoratielijsten en een wit stiksel bij het leer. Uiteraard is dat net weer even mooier, maar het verhoudt zich niet echt tot de extra kosten.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  20. #1059
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ook even hier:

    Vandaag besteld,
    etron ambition proline plus
    scuba blauw
    Interieur

    voorstoelen
    Zitplaatsen:Sportstoelen vóór
    stoelbekleding: zwart-zwart-zilver
    dashboard: zwart-zwart
    tapijt: zwart
    hemel: zwart


    7AL Alarmsysteem
    QJ1 Aluminiumoptiek in het interieur
    PCE Assistentiepakket
    5J2 S line-dakrandspoiler
    3S1 Dakreling, blank
    QV3 Digitale radio-ontvangst
    3FB Glazen panoramadak
    7HE Interieurelementen mono.pur
    4A3 Verwarmbare voorstoelen
    2PK Sportstuurwiel, multifunctioneel in leder, driespaaks afgevlakt voorzien van
    schakelpaddels
    WQS S line-sportpakket
    UH2 Wegrijassistent
    1PE Wielbouten, diefstalbeveiligd
    PU7 Zelfdimmende binnenspiegel
    9VS Bang & Olufsen Sound System

    Iemand al wat meer info over die laaddock van audi, kun je niet zo los kopen, wellicht in DL wel?
    '01 rs4 641 ps

  21. #1060

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb mijn E-tron al voor 31 juli 'besteld' en hij is in de eerste week van augustus direct ingevoerd. De dealer zegt dat hij 3 auto's kan leveren dit jaar en eentje is voor mij. Speciaal nog ACC laten vervallen ivm levering dit jaar.

    Nu zit hij al 3 weken achter de productie en leverdatum aan (en compensatie voor vervallen assistentiepakket), maar dat moet hij van de PON door krijgen maar hij krijgt nog geen info van ze. Hij beweert dat hij er bovenop zit maar ik vind het wel lang duren, zeker nu sommigen hier al een productieweek e.d. hebben. Iemand die van het hetzelfde 'last' heeft?

    Op de bevestiging van Audi Leasing stond als verwachte leverdatum 30 november. Kan ik daar vanuit gaan?
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •